GARANTIE & KLACHTEN
Garantie
Wij geven om onze producten
en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch
komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of
dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van
het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de
garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of
vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat
er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij
ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bedden-amsterdam.nl. Leidt dit niet
tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor
bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om
klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR
platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw
klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie