Het kan wel eens voorkomen
dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet
bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet
zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling
tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals
14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag
inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis
naar de winkel zijn voor Kleingoed artikelen op eigen rekening. Deze
kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de
website van uw vervoerder. Bedden en matrassen halen wij zelf op maar dan
betaalt u € 49 retour kosten. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht,
zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze
mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd
worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via
info@bedden-amsterdam.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag
binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds
in goede orde retour ontvangen is. Wij doen echter ons best het
aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen 3 werkdagen na ontvangst van de
RMA aan je terug te storten. Let wel, wij kunnen het snelst het aankoopbedrag
terugstorten indien je via webshop RMA aanmaakt of modelformulier toezenden per
post-per mail naar info@bedden-amsterdam.nl, modelformulier hier te downloaden. Wij betalen je terug met
hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald tenzij je dit anders vermeld
op het RMA retourformulier. Hier zijn nooit extra kosten aan verbonden.
Mocht het product
beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het
product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan
u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij
een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat
is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met
info@bedden-amsterdam.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het
product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd
bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We
proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.